Thursday, November 20, 2008

我有话对我老婆说,感想他自己一个人默默痛着.

I very Apologize to sharen(我老婆),Everytime i no feel wat she feeling and hurt her deep.I know everything is hard to going on and i try very hard to give wat u wan.I just wan her to give me a chance to replace everything happen,i can change everything is u unlikely and that i promise i no control u any more,i just wan u happy always and wat ever u do keep on trust together forever.u never give me a chance to replace everything then u just give me die permit at all.Actually i planing to go back celebrate X'Mas wit u but seem everything u no really want give me a chance for find the love feeling back for u then wat can i do now,everything i can do i just silent wait ur answer.

这首歌是我的心里话要对我老婆说.

☆同样的话说好多遍
☆我的担心你很了解
☆但爱像纠结的毛线
☆得一天一点慢慢解
☆我会永远在你身边
☆但我不能说你都对
☆他为了什么要告别
☆其实已不是重点
☆一颗心飞走的时候
☆两个人的拥抱 都让人想泪流
☆以前你很快乐 什么都告诉我
☆你后来为什么 要自己一个默默痛着
☆太聪明就想太多 越倔强越没路走
☆我懂得 你怕我难过 舍不得
☆我会永远在你身边
☆但我不能说你都对
☆他为了什么要告别
☆其实已不是重点
☆一颗心飞走的时候
☆两个人的拥抱 都让人想泪流
☆以前你很快乐 什么都告诉我
☆你后来为什么 要自己一个默默痛着
☆太聪明就想太多 越倔强越没路走
☆我懂得 你怕我难过
☆以前你曾说过 洒脱才能自由
☆陪着我看日落 再陪我聊到天空亮了
☆别拉着他的衣袖 就让我牵你的手
☆梦想的 下一个幸福 就快来了
☆你抬头是天空 你还有好朋友
☆陪着你唱情歌 再陪你聊到心又暖了
☆别拉着他的衣袖 就让我牵你的手
☆完美的 下一个幸福 就快来了
☆你也许想回头 你也许还会寂寞
☆我一定陪着走过

LINK:http://tv.hxspace.cn/mp3/卓文萱 下个幸福.mp3

No comments: